Saturday, August 22, 2009

MERINDUI

Rindu lagi mencekam hati ini...telalu lama aku melupakan blog kesayanganku ini. Mungkin aku terlalu khayalan dengan corat-coret agenda-agenda harian ku....Terakhir aku singgah diblogku ini tahun lepas...Tidak banyak yang dapat ku titipkan dalam dada blog ini pada tahun lepas..

Tapi kini telalu gatal hati ini untuk bergiat lagi entah kenapa mungkin aku sudah terlalu kesunyian tiada lagi tempatku sama-sama bersembang-sembang atau mungkin melepaskan segala ketegangan diriku... ATAU "ada yang mau" diriku untuk mecoret lagi..

Memang matalamat blogku ini wujud supaya aku dapat mencurahkan segalanya demi untuk kepuasan diriku semoga dapat jua memanaafatnya kepada insan-insan yang sudi singgah dan membaca blog ini...

Semoga tekadku ini akan terus membara..inilah TEMANKU,inilah KEKASIHKU, inilah JIWAKU.

No comments: